Yazıların sırası hakkında

Çok ciddi bir CD arşivcisi olup nasıl oluyor da yıllardır yazmış olduğum onca yazıyı doğru düzgün arşivlememişim hayret ediyorum.

Bir kısmı kayıp, diğer bir kısmını kimbilir hangi diskete kaydedip sonra da nereye kaldırmışım, geriye kalanlara da asla tarih atmamışım! Benim gibi mükemmeliyetçi ve detaycı bir kişilik bunu nasıl yapar? Tek bir açıklaması var:

Teknoloji ile ilgilenmiyorum!

O gün işimi görsün yeter. Detayına girmiyorum. Bu sebeptendir ki yazılarımı yazıp bir yerde yayınladıktan sonrasıyla ilgilenmemişim. Ve bu sebeptendir ki buraya da bunları kopyalama sıram doğru olmayacaktır. Kayıp yazıların eksikliği de cabası!

Yine de tarihlerin bir kısmı yazının içeriğinden ya da eskiden almış olduğum bir soyaddan dolayı tahmin edilebilecektir...

En eskilerden bazılarını bulup koymaya başlıyorum, hadi bakalım!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Megadeth'in ilk İstanbul konseri

Rock the Nations Festival I

Manowar Konseri 2005