In-to-the-pit!!! INTO THE PIT!


Şu ana kadar bu blog'a yüklediğim yazıların aksine bu eski bir yazı değildir. Şu an taptaze oluşmakta olan bir günlük yazısıdır kendileri.

Bunca zamandır şu blog'u düzenleme fikri var kafamda. Bütün yazılarımı tek bir adreste toplama isteği, yükseleni Başak olan bir insanın düzen intizam takıntısı...ama vakit ve enerji ayıramıyorum bir türlü. Ancak yavaş yavaş toparlamaya başladım gibi. Tabii ki teknoloji sevmeyen bir insan olarak fotoğraf yüklemeye filan da yeni başladım daha.

Fakat konumuz bu değil. Esas diyeceğim şu ki SAHALARA GERİ DÖNDÜM sayın seyirciler!!! Uzun bir ayrılıktan sonra, neredeyse bir yıldır uğramadığım Dorock'a gittim geçen Cumartesi, ve yarın yine gitmekte hiçbir beis görmüyorum üstelik!!

Herşey çarpık, herşey ters, herşey acaipken insan biraz normallik, aşinalık arıyor hayatında. Hayatımızın çapası, bizi yerimizde ve sağlam tutan şey, dalgalara kapılıp sürüklenmekten, batmaktan kurtaran şey nedir hayatımızda? İş mi? Para mı? Başarı mı? Asla. Ailedir! Sadece kan bağından değil, seçilmiş ailemizden - eşimiz ve dostlarımızdan bahsediyorum.

Bu sebeple attım kendimi dışarıya, özlediğim arkadaşlarımı görmeye. İkinci adresime gittim. Örümcek bağlamış her yeri, güzel bir bahar temizliği yaptım!

GODDESS is back!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Megadeth'in ilk İstanbul konseri

Rock the Nations Festival I

TANKARD Konseri, 12 Şubat 2011